Lite frågor

Nu är ju sommaren över för de flesta så tänkte svara på lite frågor..

Har du druckit tills du spytt? Nej!

Sårat någon? Nja..

Förlorat en vän? Nej!

Träffat nya människor? nja träffat och träffat men lärt känna lite..

Kysst en främling? Nej

Tagit droger? Nope

Haft en sommarflört?
Nej

Gråtit? Jo men det har jag

Skrattat tills du kissat på dig? haha jaa

Tältat? Jaaa (:

Varit vaken en hel natt? Nej

Solat? Klart jag har (:

Badat? Ja (:

Haft ett förhållande? Nej

Gjort dig riktigt illa? Nej, bara lite blåmärken och skvarsår

Gjort några nya percingar/ tatueringar? No

Läst en bok? Jaaa tre stycken.

Skickat fel sms med flit? Nej

Suttit vid datan en hel natt? Jo nästan.

Näckat? Nee

Solat naken? Nej

Fått utegångsförbud? Nej. hahah

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Nej.

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!

Varit i slagsmål? Nej

Sjungit högt på ett berg? Men neej

Kysst någon i regnet? No

Kysst någon i skogen? Nej, inte de heller..

Kysst någon du inte borde? Neeej!

Tappat rösten? Jaaaaaa (:

varit på festival? Nej

Gått upp i vikt? Jaaa

Gått ner i vikt? Jaaa

Brännt dig? Lite (:

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Haha ja..

Varit utomlands? Ja det har jag (:

Gjort ett bra köp? Ja..

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej

haft skadeglädje? haha nja..

Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest? Hmm.. tror de får bli Sicilien, finns inte direkt något jag kommer att sakna för jag gjorde typ inget i sommar..

Har du svart ärligt på alla frågor?
Ja faktiskt ;D



Postat av: Natalia

SV: Ja, självklart kan jag göra det! Har du kollat på min bloggdesignsida där det står om kostnader och så?

Smartish.blogg.se/test

2010-08-18 @ 13:51:01
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Isabelle<3

Absolut :) Jag har precis börjat gymnasiet så det bästa vore om du så snabbt som möjligt skickar iväg ett mejl med hur du vill att bloggen ska se ut, bilder och färger och texter och sånt. Ju snabbare du får iväg det desto snabbare kommer det eftersom jag säkerligen kommer att ha mer att göra framöver :)

Men mejla till: [email protected]

Kram! :)

2010-08-18 @ 15:18:40
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!