Tröttis

Borde igentligen gå och sova nu, är lite trött men ändå vill jag inte sova.

Idag eller aa igår klockan är över 12 så åkte jag in till Mediamarkt med min pappa för att lämna
in min mobiltelefon och när jag kommer dit så säger en som jobbar vid service avdelningen att det jag som
pajat ladd uttaget.. Så jag kanske kommer att få betala 1000kr för att laga telefonen om den inte går på garantin.
Åh så trött man blir att vissa saker inte kan funka som det ska.

Sen efter det så åkte vi till Stadium där jag köpte en adidas väska som jag ska ha i skolan.. :D
Såklart är väskan lila och varför jag valde en lila är nog inte så jättesvårt att lista ut.
Jag har haft lila som favorit färg, lila är Justin Biebers favorit färg och den var snyggast av de som fanns. '

Senare så träffade jag min mamma så vi åkte till Ica Maxi och handlade där fick jag lite saker som jag ska ha i skolan, som typ block, penna och sudd. 

Nej men nu ska jag typ sova eller aa iafall stänga av datorn och läsa lite bok, tänk att jag har läst tre böcker i sommar och de har inte varit på typ 50sidor utan typ 300 om inte mer :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!