Inte den bästa..

Nu helt plötsligt längtar jag till nästa sommar? varför gör jag det när det är så himla lång tid dit?
Jag trodde att denna sommaren skulle bli en av  de bästa som jag sent skulle glömma.
Men inte blev det så..

Det jag har gjort.

* Jobbat
* Träffat min kusin Liza
* Träffat Karin som bor i Stockholm
* Varit hemma
* Träffat min farmor och farfar
* Träffat mormor och morfar
* Varit i Sicilien.
 Sen så har jag nog gjort annat också men som jag inte kommer på just nu.

Jag har haft en bra sommar så men inte riktigt så som jag ville att sommaren skulle vara.
Har fått träffa Liza och Karin som jag velat göra och åkt till Sicilien men vädret då?????
Fick en bra vecka i Stockholm med bra väder men annars har det typ bara varit dåligt väder här där jag bor.

Men om jag har tur så kanske jag flyttar till sommaren :D:D:D wiiieehoo, vill plugga någon annanstans..

Nu var la sommaren över för den hära gången, tråkigt men sant...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!