2010

Mitt år- 2010

Jag har haft ett väldigt bra år, med båda upp och ned gångar.. :D

Vårterminen i skolan var ganska så jobbig och jag längtade efter ett sommarlov fast ändå
gjorde jag inte det på något sätt.

På påsklovet var jag några dagar i Barcelona, det var rätt nice där.
Var skönt att komma bort från Göteborg och Sverige för den delen.

Sen när det blev sommarlov så försökte jag glömma bort skolan så mycket som möjligt eftersom
att jag vill njuta av lovet så mycket som möjligt.
Det fick jag också göra, vilket var skönt. Var hemma någon vecka och sommarjobbade, på midsommar
var jag i Stockholm där min kompis bor och så träffade jag min kusin där.. var rätt roligt.

Jobbade i tre veckor sen efter det hade min mamma semster och vi åkte upp till Stockholm, var rätt
kul där. Vi åkte och badade och lite andra saker.. :D
Sen så åkte jag och min mamma till min mormor och morfar där jag träffade min underbara kusin.
Var där några dagar sen så mådde jag inte så bra och ville hem så min mormor och morfar följde med oss
hem, nice det. Dom var nere i Göteborg några dagar och jag åkte sen till Rom med min pappa.
Var i Rom två dagar sen åkte vi vidare till Sicilien och där var vi tio dagar, kändes lite skönt att komma bort.
Bada, äta massa gott och utforska ön Sicilien.

Kommer inte ihåg så mycket vad som hände sen mer än att min bror flyttade hemifrån.

Hösten har väl varit som alla andra bara att jag har skärpt till mig lite mer i skolan och mått väldigt bra!!! :D:D

Snart är 2010 över och jag är glad över detta året, men hoppas att 2011 kommer bli så mycket mycket bättre :D:D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!