♥ Dag 15

Det har ju gått väldigt dåligt med den dära listan jag skulle följa så kör på en nu.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har ju en del drömmar, men en av de största är att få bli fotograf och jobba inom det yrket.
Sen så har jag några ''små'' drömmar som jag även vill uppfylla, haha =)

*Ta körkort till sommaren. Hur jäkla underbart hade inte det varit?! Om jag får körkortet innan
  sommaren så ska jag åka på en liten roadtrip i sommar. Vart jag åker vet jag inte riktigt än men det
  no lite runt om i Sverige. Kanske upp till Stockholm och ner till Malmö =)
  Fast då ska jag försöka få med mig någon för jag tänker fasiken inte åka på road trip helt själv.

*Åka till Californien. Det kanske blir att åka dit i sommar med min bror och pappa i tre veckor. 
 Då kommer vi nog bila dit från ett ställe som ligger typ vid Florrida så det kommer nog bli awesome tror jag =)
 Sen så har det alltid varit en sak som min familj har velat göra men inte rikigt haft råd eller haft tid att göra. 
 
*Flytta hemifrån. Jag tycker att det verkar kul att flytta hemifrån, okej man får städa mer och sånt men
  det spelar ju ingenroll. Om jag börjar plugga någon annanstan än Göteborg efter sommaren så kommer jag
  flytta. Jag verkligen längtar tills den dagen jag flyttar, men dock vet jag inte vart jag vill plugga någonstans
  men förhoppningsvis blir det inte i Göteborg. Men om det blir att jag väljer en utbildning i Göteborg så är ju
  inte det hela världen heller.. kan ju flytta sen när jag har pluggat klart.


Måste skynda mig till bussen nu så att jag inte kommer försent till skolan! ha det gött!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!