Dålig dag..

Tja!!

Idag hände en så inte rolig grej..
Jag vaknade i morse av att min mamma kom in i mitt rum och frågade när jag skulle till skolan
och då såg jag att klockan var lite för mycket så skulle aldrig hinna till mattelektionen eftersom
den skulle då börja om 3minuter.
Sen så senare skulle jag duscha och fixa mitt hår, tänkte vara ltie extra fin idag och fixa lite lockar
i mitt hår så tog min mamma locktång och började locka. Men så när jag skulle få av locktången
från mitt hår så fasnade den i håret och jag fick inte ut den. Det gjorde jäkligt ont kan jag säga
även om jag inte är så mycket hår öm som jag var förut.
Försökte dra av allt hår från locktången men det gick inte för när jag väl drog i håret gjorde det
skit om. Så jag försökte borsta bort håret som satt fast, det gick ju lite sådär, fick ta en sax och försöka
dra av allt utan att klippa något. Det gick rätt så bra och när jag väl fick av locktången från håret så satt
en del hår kvar på locktången :( Inte så jättekul precis och håret vid min mittbena såg jättekort ut..
Men man ser ändå inte att det har låssnat så mycket ändå och det är väl tur det :D

Gjorde en fläta lite på snedden i mitt hår så att håret inte skulle se så fult ut..

Men nu ska jag gå och städa och snart så kommer min mamma och hämtar mig så ska vi baka ikväll!!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!