Julafton.. Wieeho

Hejhej!!

Min jul har varit väldigt bra med massor av bra julklappar.
Bäst av allt var datorn men sen fick jag massa kläder som också var awesome!

Min farmor och farfar kom förbi min pappa och åt lite och vi snackade, ska till dom
på söndag och träffa resten av släkten på min pappas sida (wiieeehoo).
Farmor och farfar är verkligen två helt underbara personer och min farfar är bäst på att
göra knäck och jag fick lite.

Sen så när dom hade åkt så åkte jag till min mamma och där blev det att spela lite spel
och vinna lite priser.

Blev räddad, haha :D med lite sms idag också.. väldigt trevligt det :D


Hade lite ont i huvudet men fick en huvudvärktsblett och den hjälpte faktiskt vilket är skönt.

Nu ska jag gå och vara lite social med dom andra i gänget, kolla på Solsidan eller något :D


CIAO




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!