Jul(snart)

På fredag nästa vecka är det julafton och på tisdag slutar jag skolan!! :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på jullovet men min kompis som bor i Stockholm,
hennes syster och pappa kommer ner till Göteborg och firar jul!!! :D

Sen någon dag senare åker jag och min mamma upp till dom och firar nyår där, tror jag
iallfall för jag måste prata med min pappa och så.
Om jag åker upp dit vilket jag hoppas på så vet jag inte hur länge jag kommer att stanna där!

Jag har inte direkt någon julkänsla än även om snön finns kvar, lite dåligt jag vet.. men jag får
försöka fixa fram lite julkänsla i helgen då min pappa kommer hem med en dator till mig :D:D
Ska be min pappa köpa en julgran i helgen så det blir lite juligt hemma hos honom också.. hihi.

TACK PAPPA!!! <3

Nu ska jag ta och leta reda på ett svenska häfte och göra lite svenska..
Skriver kanske senare woohoo




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!