Seg dag..

Idag har jag inte gjort så mycket.. vaknade rätt sent :o
Har fotat lite, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt.. rätt skönt det också.

Fotade min brors spindel.. asså den är ju rätt ful.. haha :D
Sen så ville den inte tillbaka till terariumet.. :o



Imorgon ska jag nog ner till havet och fota lite tror jag och kanske åka till stan.
Har sagt till mig själv att jag inte ska åka in till stan och köpa något på mellandagsrean
men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på nyår så kanske åker in och kollar ifall jag kan hitta något.

Annars får det bli klänningen jag hade på mig på julafton, men det blir ju inte så jättekul.. hah :D
Kanske att jag ringer en kompis och ser ifall hon vill följa med.. hehe.

Snart ska jag nog åka och övningsköra när min pappa kommer hem!!
Gick rätt bra sist när jag övningskörde så snart kan jag åka ut på vägen igen, woooho!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!