Put your hands up!

Jag vet att vissa saker brukar man inte skriva i bloggen men detta vill jag bara skriva.

Det är så att jag vet inte riktigt hur detta började men det är så att jag tror att jag har börjat
gilla en kille som är lika gammal som mig men han bor inte i samma stad som mig.
Han är as söt och så, eller aa det man har sett i en webbcam på msn( vi har aldrig träffats i verkligheten).
Visst det kan låta lite knäppt men ändå, han verkar väldigt snäll och söt.

Vi brukar snacka med varandra när vi båda är inne på msn så det känns bra.
Bara om vi hade bott lite närmare varandra hade det varit mycket lättare att kunna träffas.

Känns kanske lite knäppt att man typ ''gillar'' någon som man inte har träffat men han känns som en person
jag skulle vilja träffa och umgås med, haha :D 
 
 Varje gång han loggar in på msn får jag varm känsla i kroppen och vet inte om jag ska skriva till han eller inte men så gör jag det.. :D

Var inne på sj:s hemsida och så kollade jag hur lång tid det skulle ta och åka till han och hur mycket det skulle kosta. Det skulle ta runt sju timmar och kosta 600kr en sträcka alltså 60kr till honom och sen 700kr hem :D
Då är det byte en gång, men det kanske är värt det.. Då kan jag åka till min kusin först och sen till honom för han bor ju inte så jättelångt där ifrån.

Nu är det typ as billigt att åka till min kusin, yey :D:D:D:D 300kr typ :D
Från min kusin kostar det 154kr att åka till honom och hem 154kr :D

HAHAHA, ni kanske tycker att jag är lite knäpp som kollar upp sånt här när man inte har träffats innan eller så
men någon gång måste ju vara första gången.

AJA får se hur det blir med detta :D


Kärlek kan man inte beställa,
kärlek kan man inte köpa.
Det är något man får av den man älskar så.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!