Skiter i dig nu..

Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Känns lika bra att skita i det.
Idiot är typ vad han är :(

Lika bra att inte skriva till han på sms och allt de dära eller iallafall inte skriva så som jag skrivit innan..
Känns som om han dissar mig ibland och så..
Det mesta tror jag bara är skit snack.. 
Så sluta snacka en massa skit om att det skulle vara mysigt att göra det ena och det andra.. :(
Sluta snacka med mig eller VÄX upp :D

Aja, det är hans val, så han får ju göra som han vill. Jag ska ju inte tvinga han att smsa med mig och så..
Ska nog ta en paus från smsande, jag vet det låter lite sjukt och jag kanske går lite förlångt men behöver en liten ''paus''.

Fattar inte varför jag har kännt mig lite konstig de senaste kvällarna.. men jaaa..
Mitt liv är ju långt så jag har massor av dagar på mig att bli lycklig. Hihi (:

Nu ska jag lyssna på musik och bli glad, hehehehehe :D:D:D:D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!