Skön dag. .

Nu är jag hemma från en dag på Marsstrand, det var rätt najs där.
När jag och min mamma stod och beställde mat så tog min mormor och morfar ett bord sen så kom jag med en fish and chips för de skulle vi äta. Lite senare kommer det två killar och frågar ifall de kan få sätta sig vid oss men min mormor säger att det kommer fler folk så att de går inte. Men de gick och satte sig en liten bit ifrån vid båtarna. När min mamma kommer med den andra fish and chips så sätter hon sig och lite senare kommer det fiskmåsar och de flesta som satt där blev helt galna. Så en fiskmås sket på min mammas arm och tog ena killens hamburgare, Stackare.. :(

Men det var väldigt skönt att vara där, vädret var bra.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!