Sommarlov på riktigt.

Hejhej!

Asså jag vet inte vad som hände imorse?! Skulle åka och kolla på en handbolls match men mobilen fick lite  utbrott så den ringde inte :O Aja ska åka in snart och kolla på en match..

Ser ut att bli bra väder så jag behöver nog inte ta på mig någon regn jacka utan kan gå i shorts om jag vill, men det kommer jag nog inte göra.
Ska även ta med mig kameran så det kanske blir några bilder, isåfall lägger jag nog upp någon på bloggen.

Vill ni veta en rolig sak?! När jag skulle kolla busstiderna så såg jag att jag slkulle vara framme 13.37 vid Heden :D:D:D

Men nu måste jag dra för att jag ska hinna med bussen. Jag brukar vara rätt seg när jag gör mig iording så därför är det bäst att jag börjart nu :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!