Vet inte..

Vet inte vad jag vill längre.. Känns bara som om någon har kastat en sten i min hjärna och fått saker och ting
att vända på sig och bli dåligt :(

Känns ganska så tomt inom mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske bäst att jag går och sover och håller tårarna inne. Så kan jag hoppas på att det blir bättre imorgon.

De flesta killarna som jag har gillat/gillar bor inte i samma stad som mig och då skiter det sig med det också.
Att det ska vara så svårt att hitta en i sin egna stad där man bor.

En sak vet jag iallafall, det är att jag inte ska tro för mycket på vissa saker då blir man bara ledsen eller något om det inte är som man hoppats på.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!