We don't celebrate sundays

Hej!

HAHAHAHA.. Karin du vet vad jag skrattar åt.. Du vet facebook och han jag gillar.. :D

Idag har jag jobbat, har två dagar kvar sen är jag FRI.
Imorgon efter jobbet ska jag åka in till Heden där det är Partille Cup och så ska jag kolla när min kompis Karin och hennes lag spelar match.
Ska försöka ta med mig min kamera imorgon så att jag kan få några bilder på Heden.

Känns skönt att det är sommarlov,vilket det har varit i snart en månad men ändå.
Sen nästa vecka ska jag åka upp till Stockholm och vara med Karin, hoppas att vi inte behöver vara med min mamma och hennes pappa för mycket. Vi vill vara själva så mycket det bara går :D
Ska vara där en vecka tror jag, men det blir väl att åka och träffa min kusin någon dag också hoppas jag.

Veckan efter blire att åka hem igen men då hänger Karin, hennes syster och pappa med ner och så är de en vecka här. Då ska vi åka massor med moppe och sånt dära som tjejer gör.. haha :D

En dag kanske det blir att åka in till stan och gå på Gothia disco, bara för skoj skull för att ha något att göra en kväll. Man vill ju inte bara vara hemma och kolla ut genom fönstret.
Men min mamma sa att någon dag skulle hon ta någon MC lektion och köra lite så då får nog jag och Karin klara oss själva, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTT!!! :D:D:D

Om det är bra väder kanske man borde ta och bada någon dag dessa två veckor.
Aja, får se vad det blir att göra. Har ju inget direkt planerat mer än att jag och Karin vill vara själva :D
Hon och jag kan åka till Skara sommarland själva, det hade varit fett :D

Om ni vill höra en bra låt ska ni lyssna på denna.
Jag är sur som inte är hemmma då de kommer till Göteborg och sjunger i agusti :(



We don't celebrate Sundays anymore
(we don't celebrate Sundays)
My good church is not open on Sundays
(we don't celebrate Sundays)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!