Juni 17, 2010

Min kusin ska kanske (NEJ HON SKA) komma till mig i sommar och då ska vi nog gå på liseberg, wiiieeehoo.
Kommer säkert bli lika kul som alltid, vi åker från de att de öppnar till att de stänger  :)
Min favorit är nog Colorado eftersom att man blir blöt när man åker den.

Vi brukar nästa alltid åka till Liseberg när hon är nere hos mig, fast sist blev det ingen liseberg bara för att vi inte ville utan vi var i stan och såg några idoler från Idol istället, fett värt.

Då när vi stod och väntade på att de skulle sjunga ville vi köpa en dricka men den vi ville ha fanns inte. Så trodde jag att hon som vi köpte av frågade ifall vi ville ha Is-glass istället, men hon sa tydligen Is-latte. Det var gott iallafall.

Men jag vill upp till henne och ha kul hos henne, fett mycket roligare där även fast det kanske inte finns lika mycket att göra där. Vi går typ till Ica varje dag och köper godis, dricka eller något.


bild. www.google.se

Världens bästa sjö/hav. Alltid så himla skönt, inte för kallt och inte för varmt.
I sommras åkte vi dit och tog ett kvällsdopp, åhh det var så härligt :D


Ska ringa min mormor och morfar någon dag och fråga om jag kan komma upp någon helg, det var så längesedan jag träffade dom nu men då hoppas jag att min kusin är hemma då. För det är ju henne jag helst vill träffa.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!