Ladybird :D



En bild som jag tog igår när jag var ute med kameran.
Ni ser nog vad det är på bilden om inte så är det två nykelpigor.

Snart kommer min farmor och farfar så måste vara lite social med dom och så ska jag klaga
på min farmor och fråga varför hon inte ringt mig i veckan som hon sa att hon skulle göra.
Inte så att jag egentligen vill att hon ska ringa men jag hade ringt dom förra helgen men fick inget svar
och så ringde dom dagen efter. Jag hade tänkt fråga dom om jag kunde komma till deras sommarställe den helgen men det gick ju som det gick. Men så sa min farmor att de skulle hem i veckan och då skulle hon ringa
mig och fråga om jag ville tillbaka med dom till deras stuga.

Det är inte direkt så att jag vill vara där men om man inte är där nu så kommer de att tjata och fråga när man ska komma så därför tänkte jag att förra helgen var bra. Då har jag gjort den saken och den helgen skulle jag ändå inte göra något. För ingen av min föräldrar var hemma och så.

Aja tur ändå att man ska jobba nästa vecka och tre veckor framåt och sen ha semster med min mamma i två veckor och efter det åker jag och min pappa till Rom och Sicilien. :D Då har jag ingen tid att träffa dom, yey.

Nu ska jag väl gå och vara lite social för de kommer väl vilken minut som helst.
Skriver senare när de har åkt. :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!