All the time in the world..

Vädret är inte det bästa idag men det regnar ifall inte, wiiieeehooo :D

Jag upptäckte nyss en jättebra då, jag är säkert efter men den fanns som ny på spotify.

Den låten får mig att tänka sommar som det borde vara nu och mina utlandsresor jag ska göra nu i sommar.
Nu låter det som att jag ska åka till olika länder och så men nej det ska jag inte. Elller jag ska åka till Rom i två
dagar och Sicilien i en vecka :D

Denna sommar kommer bli helgrym ifall det blir bra väder. Jag vill faktist kunna sitta på mitt sommarjobb och veta att det är soligt och fint väder ute, för då blir jag glad, efter att jag har jobbat får det också vara fint väder.
För då ska jag ha två veckors semester med min mamma och hennes kille och barn.
Vi kommer att vara i Stockholm och Göteborg men sen kanske vi ska åka till min mormor och morfar och till Leksand eller Skara sommarland.

Jag vill helst till Skara sommarland för det är mycket roligare, finns mycket mer saker där. Har varit där två-tre gånger och Leksand lika så. Men om vi åker till Leksand sommarland kanske vi kan försöka få med min kusin och hennes familj.



Postat av: erika edorsson

svar: Den var jättegod också! :D

2010-06-12 @ 14:14:36
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: sophia

SVAR: Tack så mycket, detsamma! :)

2010-06-12 @ 14:58:20
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; tack så mycket! ;D

2010-06-13 @ 11:29:05
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!