I never be the same..

Åhh var inne på en killes blogg och såg en bild på ett köpcentrum, åh vad sugen jag
blev att träffa min kusin. Asså vi brukar åka till de köpcentrumet när jag är hos henne.
Sist jag var där måste nog ha varit på jullovet, då skulle vi dit och lämna tillbaka en tröja som
min kusin hade fått i julklapp.


Bild- www.google.se


Till en annan sak så ska jag träffa min kusin på midsommar :D Men då träffas vi i Stockholm hos
en som jag känner. Hon, hennes mamma och pappa har bara träffat pappan som vi ska va oss, inte
hans två barn så det blir lite kul.

Då någon dag innan ska jag ladda min MP3-spelare med massor av musik.

Förra året på midsommar var jag i Stockholom, där jag ska i år. Men då var inte mina två kompisar där
asså de som bor där.
En sak jag aldrig glömmer är att jag och min kusin skulle gå till midsommar stången som fanns en bit ifrån där
de bodde och så när vi skulle tillbaka så kom vi till den dära midsommarstången fyra gånger. Vi hade då gått
i cirklar hela tiden fast vi tyckte att vi valde olika vägar varje gång.







Postat av: Othilia

hihi, jaaa, jätte skönt!! :D

2010-06-14 @ 00:25:39
URL: http://othilias.blogg.se/
Postat av: Othilia

hihi, jaaa, jätte skönt!! :D

2010-06-14 @ 00:25:39
URL: http://othilias.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Tack dsm:)

du lyste upp min dag när jag såg justin bieber på headern! är jättekär i killen, vilket inte är så kul eftersom han inte vet vem jag är.. :(

justin bieber e bäst! :)<3

2010-06-14 @ 14:05:19
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!