Så kan man se på det.

Igår när jag var inne på datorn så snackade jag med min kompis i Stockholm, vi typ skrek efter varandra
eftersom våra datorer hängde sig lite. Kul var det iallafall som vanligt.
Sen efter någon timme så loggade en kille in och han skrev till mig och så senare visade han sig i webbcam.
Fy fasen vad snygg han var, nästa så att jag blev lite kär, haha :D Synd bara att vi inte bor i samma stad.
Då hade vi kunnat ses och haft lite kul, hehe :D

Roligt att man snackar om vem som är snygg.. :O asså han sa att jag var snygg men jag sa att han var det.

Ska inte gå in på vad vi snackade om men inget snuskigt iallafall.


Om EN VECKA är det midsommar och om sex dagar får jag träffa min kompis som bor i Stockholm. Wiieehoo.



Postat av: amanda

gillar du justin bieber:)?



då ska du kolla in våran blogg.

glöm inte att följa oss via bloglovin!

kram

2010-06-19 @ 11:06:46
URL: http://allaboutbieber.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!