Vilka problem man kan ha.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vissa saker vill jag hålla för mig själv men ändå vill
jag skriva det eller säga det till någon.

Jag är kär i en kille som går på min skola, han är väldigt söt och så.
Han har sagt hej till mig några gånger och i måndags när jag var påväg hem från skolan
kom han fram till mig och började snacka med mig, men vi skulle inte åt samma håll.

Det är även så att han pratar högre än vanligt när han ser mig och han brukar kolla på mig.
Men det är så att jag är så feg, egentligen är jag inte det men jag vågar bara inte börja prata med han.
Jag har haft tillfälle flera gånger men ändå tar jag inte den chansen :O är man dum eller?!

Jag har iafall lovat mig själv att i sommar så ska jag skriva till han på facebook (är vän med han där, jag
skickade vänförfrågan) och fråga ifall han vill träffas någon dag. Då är det bara att se ifall han är intreserad
eller inte

Imorgon är det skolavslutning på min skola så hoppas att det blir bra väder, för vi ska vara ute.

 
Bild från www.johner.se




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!