Yippie..

Yippie..

Pratade med min mamma igår och hon sa att min kusin och hennes föräldrar plus min mormor och morfar
kommer till Stockholm på midsommar. Shit vad glad jag blev.. Jag dansade typ runt i hela huset för att jag blev
så glad.
Snackar lite med min kusin på msn, både hon och jag gillar ju som sagt Justin Bieber och hn ska också beställa en Justin Bieber tröja :D:D:D

Vad är bättre än att veta att jag ska få träffa min kusin på midsommar och att lyssna på Ola ? INGET, ine nu iallafall :D

Jag skiter ifall Ola har krulligt hår eller plattat. Han blir ju inte sämre för att han har en annan frisyr.



Sånna här Brownies bakade jag och min mamma för någon vecka sedan. Ska se ifall vi kan baka något som vi kan ha med oss på midsommar.

Om ni vill höra en bra låt så gå in på Spotify och sök på Ola och lyssna på All Over The World.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!