heh

Jag har ett bra tag velat efter gymnasiet flytta till Malmö och plugga på högskola där.
Men idag när jag var på en mässa ''Kunskap och framtid'' så blev det lite funderingar om jag verkligen
vill plugga i Malmö.. :(

Jag som hade tänkt att söka till högskolan och börja där direkt efter gymnasiet :(
Har även funderat lite på Svalöv för där verkar det finnas en bra utbildning som är ett år och
då får man även åka någonstans med sin klass en eller två veckor.

Vet att det är ett tag kvar tills jag går ut gymnasiet och ska söka vidare men jag visste ju typ vad
jag ville tills idag.. :/
Hittade förövrigt några fina studenlägenheter i Malmö men så när jag skulle kolla vart i Malmö dessa
låg så såg jag att det stod Rosengård.. aldrig att jag flyttar dit.. är dom galna eller?!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!