Sex dagar kvar!

Känns väldigt bra att jag har sex dagar kvar att leva som 17åring =)
Men lite surt att jag inte kan få gå ut på korgen nästa helg eftersom att jag får besök nästa helg
och min kusin är inte 18.

Får ta och gå på korgen nästan gång när min bror kommer hem för han vill gå ut med mig.. haha =)
Sen är han fett snäll för han har tydligen köpt en present till mig, typ första gången på snart 18år .. haha =)

Jag ska köpa något till han i julklapp men jag vet inte riktigt vad?! Kommer nog på något att ge honom.
Vet bara vad jag ska ge min mamma och pappa, men vad det är kommer jag inte att säga men jag vet
iallfall att de kommer att bli riktigt glada. Sen så kommer min mamma och pappa få något som är från
allihopa =)

Men jag vill ge dom något som är från mig, lixom visa att jag älskar dom mer än något annat och att de
alltid ställer upp för mig. (=

Märker att jag gillar denna smilysen =) eller denna (= haha 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!