Skola/Leta praktik plats/plugga/äta mat/sova

Hmmmm vad ska man skriva idag då?!

Tråkigt att det är skola igen men nu är det bara att längta till nästa lov som är Jullovet =)
Ska ta och fixa mig nu så att jag hinner till skolan, synd att jag bara har en lektion idag :o NOT!
Men det känns lite ovärt att åka in till skolan för en lektion men vill man ha betyg så måste man.
Hoppas att min lärare har rättat mitt matteprov så att vi kan få se dom idag =)

Sen efter skolan måste jag gå till en fotostudio och fråga ifall jag kan få praktisera där efter jul =)
Vill inte ha någon praktikplats av skolan för det är så himla tråkigt, fick ett förra året på rädda barnen
med några andra från min klass. Gick ju knappt att sammarbeta för att vissa kom försent, hörde inte av sig
eller bara inte kom. Aja hoppas hon på fotostudion vill ta emot mig :) 
Skulle vara as skönt att slippa skolan i fem veckor så därför är det bäst att jag fixar någon praktikplats själv för om jag får av skolan så måste man vara en del i skolan... NO WAY att jag tänker de..  :)

Nu ska jag fixa mig och sen åka till skolan :(


Postat av: Alicia

SV:Tack så mke!:D



KRAM

2010-11-08 @ 16:49:37
URL: http://trillingar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!