Skojsig liten intervju (=

Jag tänkte köra en liten rolig grej och göra en liten intervju med mig själv..

- Hej vem är du?

  -
En tjej på 17år som bor i Göteborg, wohooooo (=

- vad tycker du om vintern?
 
  - Jo jag gillar vintern, det är härligt med snön och att man kan åka skidor/snowboard
    Fast det jag inte gillar är att det är så jäkla kallt och att man fryser häcken av sig.. inte bra.. inte bra =(

- Hur ser en perfekt vinterdag ut för dig?

  -
Mycket snö man ska kunna göra en snögubbe (= , inte för kallt och moln fri himmel sen på kvällen ska kunna mysa med en varm filt och lite  tända ljus =)

- Hur har du tänkt att fira julen i år?!

  -Hemma själv i min säng, vad tror du lixom?! Nerå, ska nog fira jul med min mamma, bror, min kompis
   i Stockholm, hennes syster och pappa =)
   Kommer nog bli kul och julen kommer firas hemma hos min mamma.


- Du går ju sista året på gymnasiet, vad har du tänkt göra efter det?

  - Kan du inte ställa lite roligare frågor?! Ska jag svara på din fråga så vet jag inte riktigt.
    Har tänkt söka vidare på högskola eller något, helst inte i Göteborg eftersom att jag gärna vill
    plugga någon annanstans. Har länge varit inne på Malmö men nu vet jag inte =(

- Finns det någon person som du saknar lite extra just nu?

  - Har du ens med det att göra? jajajaja . Min kusin Liza =)
    Men jag får träffa henne den helgen jag fyller år. Sen så ska jag prata med min mormor och morfar
    ifall jag kan få komma upp till dom någon dag på jullovet =) asså min kusin bor i samma ''stad'' eller aa by som dom.

- Nu var det slut på frågorna så jag vill säga att du ska köpa en Iphone 4 till mig NU!

  - Tack för det (= Tror du att jag är gjord av pengar eller?! Nej jag tänker inte köpa någon Iphone till dig.
    Om det är så himla viktigt att ha en kan du köpa en själv, sitt inte här och tro att du kan få det du vill ha. 
    Skaffa dig ett riktigt jobb så du får in lite pengar sen kanske du kan köpa dig en Iphone =) 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!