Pizza!

HeeeeeeeeeeeeeeeY



Sitter vid datorn och ser för jäkla snygg ut.. haha (:
Kan de vara för att jag har en sweet tröja på mig.. tror  de :)
Ne men nu ska jag vara lite seriös.

Har ätit pizza ikväll, jag och min pappa åkte till affären och köpte lite saker sen så ringde
jag till pizzerian och sa att jag ville beställa två pizzor så sa dom att det skulle ta 30minuter.
Jag tänkte varför ska det ta så länge? de kanske har mycket att göra.. Sen så efter en kvart kom vi
dit och precis då kom en pappa och son. Vi fick våra pizzor men dom fick inte sina för de på pizzerian
hade inte börjat med deras pizzor fast det var 25minuter sen de hade ringt och beställt.


Innan jag går och lägger mig ska jag göra armhävningar och situpps, ska göra det varje kväll (:

PEACE!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!