Skola.

Snart ska jag ta bussen till skolan.. yey
Börjar klockan tio med företagsekonomi, har prov imorgon.. ajaj :D
Så om jag tar bussen 08.52 så borde jag hinna till lektionen..
Okej det tar inte en timma för mig till skolan men 37minuter iallafall så då är
jag framme 09.39 enligt västtrafik där man kollar busstider :D

Igår så trodde jag att jag skulle komma försent till skolan, för när jag gick av vid
den hållplatsen jag skulle av vid för att ta spårvagnen så kommer 2:an och den kan jag ju inte ta.
Så ville inte den ena dörren på spårvagnen stängas och tjejen som körde vagnen bara sitter där och
gör ingenting. Sen efter en stund går hon till dörren och försöker få den att stänga sig så två till spårvagnar
hinner komma och det bildas kö bakom 2:an. Men jag hann till skolan ändå, wiiiiiiieeeeho.
Hade varit lite surt om man kommit försent eftersom jag bara har en lektion på måndagar :)


Nu måste jag fixa mig och sen dra till bussen :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!