Yeah

Hejhej!

Nu ska jag ta och plugga lite, blir foto och sen efter det blir det företagsekonomi (:
Igår innan dansen så tog jag en av min brors t-shirts och hade på mig idag i skolan, hihi (:
Dom ligger ju bara hemma i hans garderob och blir oanvända då kan jag lika gärna använda
dom, för de passar ju mig. Sen så är ju inte han hemma heller eftersom att han har flyttat. (:

Han kommer hem imorgon, yeah! har inte pratat något med han sen han var hemma sist vilket var typ
4 veckor sen kanske :o Då var han bara hemma en dag :(

På lördag vill han tydligen till stan så jag ska följa med han och mamma då han ska kolla på jacka och ett
par skor som han har sett.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!