Ohyeah

HEEEEEEEEEEEEEJ

Dagen började inte bra för mig.
Det var så att min pappa ringde mig imorse och frågade när min buss skulle gå
så kollade jag på min mobil och såg att klockan var 08.10 så jag sa att min buss skulle
gå vid tio i nio. Men så säger min pappa att klockan är tio över nio, jag trodde bara att han skojade
men när jag kollade på andra klockor som finns hemma så såg jag att han hade rätt.
Så jag fick ta på mig kläder och springa till bussen... tänkte att jag inte skulle hinna till skolan för jag
började tio. Då bussen kom var klockan fem i halv tio, men jag kom försent till den enda
lektionen jag hade idag :( Fick iallafall tillbaka mitt företagsekonomi prov idag och det gick bättre
än vad jag trodde det skulle gå... Wiiieeehoo

Så jag har varit glad hela dagen idag bara för att det givk bra på provet, så hoppas
att det går lika bra på mitt matteprov som jag har på fredag :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!