Fixat mitt rum.

Heeeej

Idag har jag varit på Ikea med min mamma och jag fick lite saker, nästan
lite förmycket saker.. men jag ska väl inte klaga, det var mycket fina grejer och
saker som jag behövde. Nu blir mitt rum mycket snyggt (:
Blev lite svarta grejer och två rosa saker.. haha :D

När jag och min mamma var på Ikea så såg vi en jättefin fotölj och så stod det att man
skulle kontakta någon så vi gjorde det. Då kunde vi inte riktigt bestämma oss för vilken färg
vi ville ha, men vi tog rosa. Så sa en som jobbade där att om vi ångrade oss så kunde vi
säga till i kassan att vi ville ha en annan färg. Men så efter en stund ändrade vi oss och ville
ha den svarta istället och när vi kommer till kassan så går det inte att ändra. Fett med störande.
Så min mamma fick gå ingenom hela butiken och ändra till svart.. :o

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!