Gårdagen.

Hejhej!

Min kompis har redan åkt för någon timme sen till sin konfirmation.
Jag är kvar hemma hos henne men ska åka om någon timme hem till Göteborg.
Ska bli skönt att komma hem men ändå inte..

Har ingenaning om när jag kommer att få träffa min kompis igen men hoppas de blir snart (:



Igår så var jag, min mamma, min kompis, hennes syster och pappa i stan och kollade lite.
Senare så gick vi på restaurang där vi mötte upp lite annat folk som vi skulle träffa.
Blev att vi var där typ två timmar och efter det så tog vi taxi hem och senare så kom några som min kompis
pappa känner.
När de hade kommit så spelade de lite kort så jag och min kompis var inne datorn..
Sen så hade min kompis ''brottning'' med en kille som är lika gammal som henne.

Efter det så tog vi det bara lugnt och åt lite chips och lyssnade när de vuxna pratade.
Senare var det dags för ''gästerna'' att åka hem så jag och min kompis gick till henne ''hus'' och
satt lite med en varsin dator och sedan så var vi så trötta så vi gick och la oss.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!