The world's Greatest.

Hejhej.

Jag är riktigt dålig på att uppdatera min blogg..
Idag har jag varit ledig från skolan som jag är varje torsdag.
Hade tänkt att åka och fota lite i stan idag men det blev inget med det för vädret i Göteborg är fett med skumt..
Ena stunden är det solsken och jättebra väder men sen andra studen regnar det och sen sol igen och sen regn.
Så man vågar ju inte direkt ta chansen när det är solsken ute för rätt som det är kan det börja regna.

Men imorgon ska jag oavsett väder ut och fota, det måste ju bli gjort någon gång. Jag kan ju inte bara skylla på vädret..



Oj shit vad bilden blev stor.. men typ sådär såg jag ut idag (: Ganska så ful jag vet :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!