Hiss/diss

  • Hösten

         -  Nu börjar vi gå mot kalla och mörkare tider och då är det ett perfekt att mysa sig med en filt. 
            Eller varför inte ha lite extra höst mys med någon man gillar, hihi (: 
            
            Regn är något som tillhör hösten och gud vad mysigt att vara hemma när man hör att det regnar ute. 
            

  • Lov

         - Ledig är något som vi alla vill vara. Vad är då inte bättre än dessa lov vi har.
           Snart är det höstlov eller aa  om sju veckor, hur skönt som helst. 
           Jag har inte plannerat något och om det inte blir att jag ska göra något speciellt kanske jag tar
           och åker upp till min mormor och morfar och träffar min kusin.

  • Dansen

       - Jag började i Street/Hiphop förra veckan (första träningen) och gud så kul det var.
         Det är verkligen något jag kommer att fortsätta med och om jag blir lite bättre och kan
         lite fler steg och sånt så kan jag lägga upp ett klipp på bloggen.   
         
        Min dans grupp är också hur bra som helst så det är ett plus. 


Diss

  • Avstånd

          - Så jobbigt när man inte kan träffa den man vill bara för att man bor så långt ifrån den personen. 
            Min kusin bor typ 50mil ifrån mig och vi ses typ aldrig, blir väl att vi ses 2 gånger om året.
            Sen så min kompis som bor i Stockholm kan jag inte heller träffa så ofta för att vi bor så långt ifrån 
            varandra. 
            Men nästa vecka så ska jag åka upp till Stockholm och träffa henne... yippie!
         

  • Min mobil

          - Jag lämnade in den på lagning efter att jag hade kommit hem från Sicilien för att det inte gick att  
            ladda den,dåligt. Tyvärr så sa en kille som jobbade på Mediamarkt att det inte skulle gå på garantin att
            laga den fast jag bara haft den i typ 2 månader. Sen så för någon vecka sen så fick jagbrev hem att om 
            jag ville kunde jag betala kostnaden för att laga telefonen och jag mejlade dom direkt och sa att jag ville
            det. Sen dagen efter fick jag ett mejl att de skulle laga telefonen och skicka ett sms när jag kunde hämta 
            mobilen. Det var för två veckor sen.. dåligt dåligt. 
            

         

       
       

          

 

                    







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!