Tio saker ni inte visste.

Tio saker ni inte visste om mig.

1. Jag är en sådan som kan äta hur mycket som helst och ändå inte bli tjock.
2. En av mina drömmar har länge velat att bli modell, har hört från många att jag borde bli det men min längd gör att jag inte kan bli modell.
3. Jag har länge velat bli paparazzi fotograf i USA.
4. Jag har bott utomlands i sex år och det är ett minne för livet.
5. Jag har flera gånger velat när jag blir äldre flytta utomlands.
6. Jag vill ha ett eget företag och kunna leva på det.
7. Jag brukar ibland sitta och drömma mig bort, alltså kolla runt på olika hus/lägenheter. Tycker det är kul att kolla runt på hus/lägenheter.
8. Froot Loops är mina favorit flingor och jag kan äta hur mycket som helst av dom till frukost.
9. Jag är den dära snälla tjejen som bryr mig om dom flesta, dom i min närhet. Vill att dom ska ha det bra.
10. Finns ingen tio.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!