Dance, dance, dance

Idag så har jag varit i skolan.. började skolan vid halv tolv men när jag kom dit
så hade jag inte min första lektion för läraren var sjuk :(
Sen så hade jag inte den andra lektionen heller :o så satt och gjorde lite matte..
När jag hade varit i skolan ett tag tänkte jag åka hem men då kom jag på att jag
skulle på någon utställning med några från min klass.. så inte kunde jag åka hem.
Det vara bara att åka till konstmuseumet och kolla på fotoutställningen som fanns där.

Var väl där typ en halvtimme sen blev det att åka hem igen.
Trodde att det skulle ta värsta lång tid att åka hem men typ bara 20minuter, kanske rekord?! :O
Höll på att missa den bussen men som tur var han jag med den, yeye :D

När jag väl var hemma så.. jaa vad gjorde jag då? typ ingenting.. lol
Blev att jag sen åkte till min mamma och gjorde mat till mig och min mamma (lax med ris),
bara för att det blev väldigt lyckat.

Så nu ikväll har jag gjort lite på matteuppgiften och lite rättskunskap, Wiieehoo!


Lagar och rättssystem är inte riktigt min grej.. men bara att ta sig igenom det! 

Vill ni veta en sak ? Imorgon ska jag till tandläkaren.. antecka det gärna!! nerå// CAREFACE säger ni då!


Hejdå!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!