USA!

Sitter och lyssnar på musik, ska väl snart gå och lägga mig! :D
Har varit en ganska så värd dag idag, åkte till Atalanta och där gick jag på ett museum
och var på ett köp centrum. Sen efter det åka jag till hotellet och fixade mig senare så blev
det att gå ut på en restaurang och käka, åt en pizza :D

Imorgon blir det väl att kolla lite och se ifall jag kan hitta någon affär som säljer skorna jag vill
köpa. Finns ju verkligen inte någonstans.. har varit på flera skoaffärer och sportaffärer och kollat
men inte finns de där.. fett kasst. 
Converse borde ju finns i USA, speciellt Conversen med amerikanska flaggan :o


Ps. När jag kommer hem så ska jag snacka med Jocke, oavsett om han vill eller inte, hihi =)


PUSS ALLA FINA OCH SÖTA!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!