Yey!!

Det är bara tre dagar kvar tills jag åker till USA och det är nu som jag verkligen
börjar inse att jag faktiskt ska åka dit.. Kommer nog bli väldigt kul.

Så idag ska jag börja packa lite och så ska jag ut och fota lite i det fina vädret, fast
måste plugga lite historia också så får göra det nu så jag kan göra det andra sen.

Min dag ser nog ut såhär
- Göra lite på Historia arbetet.
- Åka till pappa och fota lite
- Packa för USA

Känner mig så himla pigg och glad att jag skulle kunna göra hela historia arbetet idag men
så blir det inte..  =) Har faktiskt redan skrivit tre sidor och man ska smkriva 4-7 sidor med 1,5
radavstånd och inte har jag med det i mina tre sidor.
Men det jag ska göra idag är att hitta någon Maktkamp i Frankrike under 1700- och 1800-talet,
sen kan jag få göra annat om jag vill.. haha :D

Wiiieeho!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!