Sommar, men först sportlov!

Det finns verkligen några saker som jag längtar till och det är.

* Sportlovet-
   Då ska jag åka till USA, en dag ska jag och min pappa
   åka till Atlanta och kolla lite.
   Kommer nog bli jätteroligt, längtar så himla mycket.

* Sommaren
   Hur underbart är det inte att kunna vara ute i t-shirt och short i solen och bara
   ta det lugnt eller ha kul..
   Det finns så himla mycket saker man kan göra då som att
   bada, träffa kompisar, sola, cykla, åka någonstans i Sverige, åka utomlands, äta massa gott som 
   Jordgubbar och glass med mera. 
   
   Det finns hur mycket saker som helst man kan göra. 


   
Bilden är tagen på Sicilen i sommaras.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!