Trött på att jobba..



Åhh är så sjukt trött på mitt sommarjobb nu.. Det finns en tant som jobbar där som är så himla jobbig, hon klagar på att det man gör inte är bra och sen tror hon inte man arbetar. Klag maja är vad du är tant. 
Sen klagar hon att dom som kommer efter mig och jobbar får dubbelt upp att göra. Iinte kan jag hjälpa det att det finns massor att göra då, men tydligen är det mitt fel att dom får göra lite mer än vad dom tänkt.
När jag har slutat min arbetsdag så är jag klar och då är det någon annans arbete och inte mitt fel om det blir skitigt då, men enligt tanten så är det mitt fel. Då påstår hon att jag inte gör mitt jobb, som f*n att jag gör, jag gör det som dom som bestämmer över allt sagt till mig att göra, är det tanten som bestämmer vad jag ska göra? NEEEJ. Ingen annan än hon klagar på mitt arbete, jag går runt o gör allt jag ska göra på båda skolorna, idrottshallen, omklädningsrummen och matsalen, mer finns det inte.

Det är bara så himla störande att tanten skyller på mig att jag inte städat ordentligt och så, men va f*n jag är inte uppsatt för att jobba efter sex på kvällen. Då är det ju f*n inte mitt fel att det blir skitigt efter den tiden.
Känns som hon klagar ba för att ha något att klaga på, om hon vill klaga kan hon göra det med en gång. Liksom säga att det är skitigt någonstans när jag jobbar inte säga det dagen efter och att det beror på mig att det var sktigt efter att jag jobbat. Från 10-18 kan hon få klaga och visa vart det är skitigt men efter det är det inte mitt fel att det är sktigt, då är det väl dom andra som inte gör sitt jobb. Deras jobb är att ta golven inte några handfat o toaletter. Kan f*n inte göra dom mer vita än vad jag gör :O



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!