Koppla mig rätt!

Så himla kul att man försöker ringa till körskolan för att boka lektioner eftersom att man inte kan
göra de via deras hemsida och så när man ringer få man vänta i 10minuter. När man väl har kommit
fram jag då har man kommit till en annnan samma körskola men som ligger utanför Göteborg...
Jag kollar på telefon nummret till den körskolan jag vill ringa till och slår nummret och trycker ett för
Göteborg och får vänta ytterliggare en gång i tio minuter och så kommer jag fram till samma person på
den andra körskolan... Så arg jag blir, nee inte riktigt men jag vill ju ha dom dära tiderna som jag tänkt till
nästa vecka så att jag kan få mitt körkort snart.. vill ha de NU NU NU... haha :D

Får väl hoppas att de snart går och boka via hemsidan för annars blir jag galen..
Om jag inte kan boka ikväll så drar jag dit imorgon så äre bara och då ska dom ha öppet!!

Hade varit bra om jag fick typ 3 tider minst nästa vecka.. bläää att dom kopplar mig fel..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!