3 things

Hej!

Jag är rätt så glad just nu.. 
Finns ju endel anleningar till de också!

1. Jobb intervju på måndag!
    -
Ja det är helt sant, fick ett mejl idag om att dom är intresserade av mig på ett ställe så dom ville att jag ska komma dit på måndag och gå på en intervju.

2. Går bra nu kompis, det går bra för mig i skolan.
    - Vet attde snart är sommarlov och de flesta lutar om typ två/tre veckor och den sista tiden kan det bli lite ofokus i skolan på de sista inlämmningar/proven man har. Jag har tagit mitt ansvar och gjort ala läxor som jag göras och har en hel del kvar, bland annat ett stort nationellt prov i Matte C på fredag om en vecka. När jag snackade med min lärare igår sa han att jag inte kommer att ha IG i något ämne när jag går ut gymnasiet om två och en halv vecka ifall jag gör de uppgifter som ska in senast nästa fredag, YEY.
Är typ bäst på att vara i skolan och så i min klass, har nog varit så alla tre åren.

3. Snart Studenten vilket leder till sommarlov.
    - Snart tar jag studenten vilket är sjukt härligt :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!