Bellbox.

Jag har aldrig riktigt haft problem med mitt hår mer än att jag typ måste duschaa varje dag för annars blir mitt hår ganska skitigt/flott. 
Har hört att man inte ska tvätta håret för ofta utan ungefär varannan dag för att inte ta skada på håret. Men vill man tvätta håret varje dag så ska man vad jag hört bara använda balsam. 
Sen så mår håret bra av att klippas med jämna mellanrum och att man vårdar håret med bland annat hårinpackning. 
 
Ibland brukar jag platta mitt hår, men inte allt för ofta för att då sliter man på håret vilket inte är bra. 
När man plattar håret ska det vara rent och torrt. Plattar man det i blött hår hettar det upp håret för att få det torrt vilken kan leda till mer slitage. 
Men ibland tycker jag att man borde unna sitt hår och göra det lite fint, som text locka det, platta, färga eller vad man nu vill :)
 
http://www.bellbox.se/



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!