Dagen..

Hejhej bloggen!

Ska inte skriva så flera sidor om vad jag har gjort idag utan ta det ganska så kort.
Vaknade imorse av att min mamma kom in och sa att jag skulle fixa mig så skulle vi åka ner till Karlskrona.
Vägen till Karlskrona är helt värdelös, känndes ju som att man åkte på den dära vägen i evigheter och bara
en filigt hela vägen..  :O
Aja tillslut så kom vi fram och så kollade vi in en lägenhet och den såg rätt så najs ut. Efter det åkte
vi till en glass ställe och köpte glass, shit vad stora  glass kulor man får där så en räckte för mig.

Sen så åkte vi hem så har inte gjort så mycket eftersom jag är väldigt trött (:



Postat av: Nati

sv: Åh, tack så mycket! Kul att någon gillar det hehe :D

2010-08-19 @ 16:12:13
URL: http://amorsito.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!