I been watching..

Hejhej.

Idag har jag varit ute och gott en hel del i Rom, riktigt skönt.. fick som sagt ett sms av en söt människa tidigare i morse.

Åt en god macka vid tunnelbanan eftersom att de flesta restauranger är stänga på söndagar om man vill äta lunch.
Vad åt jag till kvällsmat?! Jo just det jag åt China mat, helt okej. Jag och min pappa åkte spårvagn och så ungefär där vi gick av fanns det en China restaurang så vi gick dit.

Senare så gick vi till en Bar/Café och när jag kommer dit så hör jag att de spelar en låt som jag känner igen sen så kommer jag på att det är Justin Bieber. De spelade hans musik video på en tv :D:D:D:D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!