Sötare får man leta efter...

Måste få dela med mig av ett sms som jag har fått.

''Johanna:D...
Jag orkade inte svara först, men jag gör det ändå!
Du verkar va en sån otroligt söt & mysig tjej! En sån
som man kela med dagarna ända! Skriv inte mer nu,
det kostar pengar & du ska koppla av där borta! Hade
bra gumman! (K) <33''

Asså jag vet inte vad jag ska säga, tycker bara att det var så himla gulligt att han skrev så..
Jag vet att jag hade skrivit ett sms till honom innan fast vi sagt att vi inte skulle smsa till varandra
för att det kostar. Men som sagt jag ville bara säga en sak till honom så jag sket i att det kostade.

PUSS PÅ HONOM!!! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!