Sicilien

Sicilien var AWSOME.
Jag saknar det väldigt mycket..
Den dära killen vid stranden och hans kompisar som var där varje dag.. Så fett snygga dom var(är)
Snyggingen kollade på mig flera gånger och en dag så satt han och kolla på mig vid vattnet när jag badade.
Den här resan har varit den bästa jag någonsin har varit på, helt ärligt så är Sicilien bäst.

När jag blir äldre så ska jag flytta till Sicilien om jag hittar något jobb och ett fint hus att bo i.
Folket där är så himla trevliga och vädret är amazing.



Kommer lägga upp massor av bilder som är tagna på Sicilien ikväll, kommer kanske upp någon här på bloggen men fler bilder kommer att läggas upp på facebook.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!