Julklapp!



Min pappa frågade igår ifall jag ville ha en dator i julklapp, men så sa jag att jag inte ville det.
För han frågade först ifall jag ville ha en Apple dator för jag har tidigare sagt att jag vill ha en när jag
flyttar hemifrån. Men nää jag ville inte det, men nu har jag nog ångrat mig och funderar på någon av de
tre ovanför.

Känner nog inte för att ta en apple bara för att dom är snygga... =)
Dom verkar ju bra men känner att jag vill ha en PC istället för jag alltid har haft det och
vill inte bli missnöjd om jag får en apple och så.. =)

Har förut funderat på att köpa sony datorn men då har jag kollat på någon mindre variant men så
la jag mina pengar på något annat istället, tyckte det var helt rätt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!