Partille Cup..

Jag är dålig på att uppdatera min blogg.. men det händer inte så jättemycket i min värld just nu mer
än att jag har jobbat några veckor.

Igår efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig i ordning och sen så åkte jag in till Heden där det var Partille Cup.
Min kompis spelar handboll och skulle spela match så skulle se på den.
Sen efter hennes match fick typ hennes lag göra vad de ville så jag och min kompis gick runt lite och pratade och sen så skulle vi kolla när några hon kände skulle spela.

Men så blev vi sugna på glass så vi gick och köpte det och så gick vi och kollade när några äldre killar spelade och vi stog en bit bakom en av målen.
Efter en liten stund ser jag bara hur en boll kommer mot oss och träffar min kompis glass så den går sönder :(

Han som kastade bollen borde ha köpt en ny glass åt henne, men icke..

Sen så när vi skulle gå till bussen så såg vi några killar som höll på att byta om och en hade ingen tröja på sig.. fett med snygg mage han hade :D:D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!