Tjulu

Tjulu :D:D

Jag såg några snygga killar idag när jag kom hem, de satt utanför där jag bor..
Det var en som satt på typ en sten eller något hade moppe hjälm på huvudet och sen lite senare kom hans
kompisar på moppar.. hihihi :D
Dom stannade någon minut sen så åkte dom iväg :(
Han som satt där med sin moppe hjälm gick jag förbi när jag skulle hem, wiiieeehooo hoppas han såg mig för isåfall vet han vart jag bor :D

Imorgon jobbar jag igen men skönt att jag bara har en vecka kvar och sen efter det drar jag till Stockholm..
Ska bli kul men då får jag inte se de snygga killarna som jag såg idag, men jag får väl klara mig och hoppas att de är här när jag kommer hem.



www.google.se

Aww vad gulligt att åka 80mil på en moppe för att få träffa sin tjej.
Det hade kanske jag med gjort ifall jag verkligen gillade någon. 
Fast då vill jag nog ha träffat killen eller vem det nu är först så att det känns värt att åka så långt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!